nedelja, 30. september 2007

In že je en mesec okrog






Sploh mi ni jasno kako, vendar en mesec je že okrog. Vendar to je dober znak, če se ti čas ne vleče, potem veš da se imaš fajn. Moj intenzivni tečaj portugalščine se je zaključil in zelo bom pogrešala prijazne profersorice, predvsem pa ostale erasmus študente. Zdaj sem prepuščena sama sebi, ker mislim, da ni nobenega drugega erasmus študenta novinarstva tukaj. Moram priznat, da me je prav malo strah prvega predavanja, ker vem da ne bom nič razumela, samo se bom dala presenetit!
Seveda kot vsaki vikend sem tudi ta vikend bila na izletu. V soboto smo namreč vsi erasmusi šli v Tomar. Nikoli več. Ne morem ravno rečt da je slabo mesto, ker je bolj vas. Je par lepih cerkvic in še lepša templarska trdnjava na vrhu griča, vendar to je to. Ker je deževelo sem potem pol dneva preživela v kavarni. Kar sicer ni blo slabo, ker sem poskusila sladke specialitete portugalske, vendar se je dan kr vlekel. Zvečer sem tako premočena prišla domov in se odločila, da grem na izlet še samo v majhnih skupinah (ker ne rabiš nobenega čakat) in na lastno pest. Ker sam odločiš kaj boš šal pogledat.
Tako grem naslednji teden v Lizbono. Ravnokar pa sem rezervirala lete, ker bom rojstni dan preživela v Barceloni!!!!!!
Komaj čakam. Najbolj pa se veselim vseh obiskov!

Ni komentarjev: