ponedeljek, 8. oktober 2007

Prvi teden pravih predavanj in Lizbona za nagrado






Mislim, da sem se na prvi teden predavanj v portugalščini kar dobro psihično pripravla. Tako niti nisem bila tako presenečena ko sem po 3 urah predavanja uspela samo tu in tam razumeti kako besedo. Čez čas se pač navadiš, da bolj pasivno sediš v predavalnici in se sam sebi smejiš ali pa zasmiliš, ker nič ne razumeš. Vendar svetla točka vsega je, da sem se pri 2 predmetih (ki jih bom uveljavljala v slo) lahko dogovorila, da izpit pišem v angleščini. Tako bom sicer obiskovala vse presmete, vendar po moje naredila samo 2 ali 3 izpite. No..bomo vidli.
Predavanja kot taka, so ponekod zelo zmedena in neorganizirana (brez repa in glave, brez kakih slidov) zato je razumevanje še težje. Vendar vseeno mislim, da se moje znanje portugalščine izboljšuje iz dneva v dan. Danes sem se celo ves dan pogovarjala v portugalščini in so me ljudje celo razumeli!Glavno je, da ostaneš optimist!
Kot nagrada za uspešno prestan prvi teden, smo se tako ta vikend odpravili v Lizbono. Bilo je čudovito!Vreme je bilo super in Lizbona je neverjetno in veliko mesto. Seveda pa ni šlo brez zapletov. Prvi dan so mi namreč ukradli denarnico, tako da sem zdaj brez vseh dokumentov in kartic. Še vedno čakam na pravične ljudi, ki bodo denarnico poslali na policijo, samo imam vedno manj upanja v to.
Če bi morala opisat Lizbono na kratko, je zelo težko. Najprej si mogoče malo razočaran, ker vsi pravijo, da si je ne moreš ogledat v 2 dneh (mi pa smo po 3 urah vidli vse znamenitosti), vendar potem, ko raziščeš vse majhne kotičke in ujameš utrip mest in jo doživiš zvečer, ko so vsi ljudje na ulici ali v restavracijah, je neverjetno. Drugi dan, smo si ogledali še znamenitosti (Belem) zunaj centra in bila sem res impresionirana. Žal nam je zmankalo časa in energije, da bi šli še do plaže, bom pač naslednjič raziskala še to. Res najboljši občutek pa je bil ta, da nisi pod nobenim pritiskom, da moreš vse videt, ker sem ves čas vedela, da to zagotovo ni moj zadnji obisk Lizbone!
V glavnem komaj čakam, da jo lahko razkažem vsem, ki me pridete obiskat!

Ni komentarjev: