torek, 9. oktober 2007

Super večer

No ker čutim neko povpraševanje po mojih objavah na blogu, pišem kar 2 x na dan!Ha ha-samo danes ker mam tolko časa!
V glavnem hotela sem vam povedat, kako čudovit večer sem imela z erasmus študenti!Namreč že prejšnji teden smo se dogovorili, da bomo skupaj pekli pizzo (in ob tej prehrani tukaj je to pravi blagoslov)!Tako smo vsi prinesli s seboj, kaj bi pač radi imeli na pizzi. Najprej sem mislila, da nas bo samo enih par, vendar na koncu nas je bilo 9 in bilo je super!Od portugalke, do nemcev, do švicarja, poljakinje in slovenke (haha moja malenkost) smo vsi pomagali pri nastajanju pizze in seveda so se nam vsem že cedile sline!In nato smo pekli in čakali in potem comesali (jedli-po port.) najboljšo pizzo v mojem življenu!Po moje zato, ker je bilo vloženega tolko dela in ker smo bli vsi tako lačni!Bilo je za vse dovolj, vmes smo se pogovarjali o vsem mogočem in na koncu kot sladico popili malo Porto vina (ker je zalo sladnko). Bil je v glavnem tako lep in prijeten večer, da sem ga mogla opisat!Ni bilo kot v Sloveniji. Tam se pač dobiš na kavi, kosilu al pa ga piješ!Tukaj pa je bilo na enem mestu tolko različnih kultur, navad, mnenj in prijetnega pogovora v 3 jezikih!Res nekaj kar lahko rečem, da sem si predstavljala in upala, da bom doživljala kot erasmus študentka!Lahko pa z veseljem ponovimo tudi v slo!Vendar nobena pečica ponavadi ne dela (haha ne Mateja, Ksenija, Jernej, Maša).
Jaja ne bit preveč zavidljivi, saj drugače pa ko nimam predavanj, se pač trudim, da mi ni dolg čas!Pač sem na netu, pišem blog al pa grem v mesto al pa v trgovino, zvečer pa obvezno na aerobiko al pa ples!V glavnem najslabše je , če imaš preveč časa!Ker potem začneš razmišljat o sweet sweet home!Pogrešam vas!Vendar vseeno uživam v najboljšem času v mojega življena!*

2 komentarja:

Unknown pravi ...

Hej, barbi.. Sem ti že povedala, da imam nov hobi? Branje tvojega inmanuelinega bloga... Tudi za tebe sem vesela, da si se tak dobro ujela in da uživaš... Res se ti veliko dogaja in to je res super... Upam, da pišešš dnevnik, da ne boš kdaj pozabla kakih malenkoszi, ki so ti trenutno pomembne... Si že imela kak obisk? kdaj točno prideš domov?Tudi manuelo sem že vprašala, kdaj prida :) da vem, kdaj vaju vidim... No, lepo se mej, pridna bodi in pridno piši in nas obveščaj o dogajanjih v Coimbri...

Barbi pravi ...

15. december je D-day!!!Potem mislim da bom par dni preživela v Lj!(upam da nekje v mojem bivšem stanovanju!)Komaj čakam!!!!Kuhano vino-kostanji-vsi poznani-ooooo ko bi blo že zdaj!!!!