torek, 29. januar 2008

Jaz pa grem v Francijo


Ker je konec tedna bil izredno sončen in lep, smo se z mojim obiskom odpravile na dva izleta. V soboto v Conimrigo, najstarejše rimsko mesto na Portugalskem, kjer smo lahko občudovale arheološke ostnake in malo manj posrečeno rekonstrukcijo. V nedeljo pa na atlantsko obalo v Figuero da foz, kjer smo si privoščile nedeljsko kosilo v Pizza hotu (tudi jaz sem naredila izjemo, kjub temu da sem se ves čas uspešno držala diete).
Kdor bi želel podrobnejši opis našega izleta lahko pogleda na www.manuela-volmajer.blogspot.com (ker se je Manuela ful vživela in ogromno napisala).
Zdaj pa sem dva dni izkoristila za zbiranje vseh dokumentov in pakiranje, ker se morem danes izselit iz moje lepe, male sobice. Tako da mi je zdaj pa res počasi jasno, da je vsega konec. Nič več počitnic!!!Ampak se še ne dam, še danes ponoči odpotujem z Manuelo in Lucijo v Francijo!!!Ful se že veselim, potem pa se še samo pridem poslovit od vseh v Coimbri in 4.2. zvečer se dokončno odpravim smer Slovenija!!!Tako torej.....na pustni torek se že vidimo ;)-bomo vidli če me boste prepoznali!

Ni komentarjev: