sreda, 21. november 2007

Grega na obisku







Ne znam obisat pričakovanja, razbijanja srca in neverjetne vznemirjenosti, ko je tukaj bil 15. november in sem končno šla čakat Gregeja na letališče! Med ljudmi, ki so vsi čakali svojce, sem si izrinila prostor in seveda kot zadnja (ker so si dečki vzeli čas in prišli res zadnji) tudi jaz dočakala Gregeja in njegove prijatelje!Nato smo dve noči in en dan preživeli v Portu, nato 2 dni v Lizboni in 2 dni v Coimbri. Edino kaj je bilo slabo zraven vremena, je to, da je prehitro minilo!Imeli smo se res super. Mislim, da slike povejo še več. Poskušala sem jih prepričat v veliko ogledov, vendar to za njih ni bilo primarnega pomena. Tako smo valda imeli dva nepozabna party večera- enega v Lizboni in enega v Coimbri.
Žal pa se ne morem veselit Španije, ker kot zgleda ostanem doma, saj še vedno ni duha ne sluha o mojem potnem listu, brez njega pa ne morem na letalo. Tako da zdaj malo žalujem za Gregejom in Španijo, samo ne dolgo ;)

Ni komentarjev: