četrtek, 22. november 2007

Prava srečkovička

Ko sem že skoraj obupala in se sprijaznila z dejtvom, da bom za svoj rojstni dan morala ostati sama doma (Brez vseh najboljših erasmus kolegov tukaj) se me je nekdo od zgoraj usmilil in rekel naj mi bo!Namreč danes, ko je res bil še zadnji dan me pokličejo iz ambasade in povejo da je moj pasuš prispel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Tako grem jutri po posuš v Lizbono in potem v soboto za 5 dni v Španijo!!!!Res je da je že Grega bil zelo lepo, predčasno darilo za rojstni dan, vendar to pa še je lepše in najbolj nepričakovano!!!Tako da se danes kar sama kronam za srečkovičko dneva, tedna, mogoče celo leta!
Vam poročam kako je blo v Španiji ;)

3 komentarji:

Sabina pravi ...

Holla Portugal girl ;))
Happy Birthday :D:D Ker ne vem kak je s tvojim telefonom, ti bom napisala pač tu - boš ziher vidla ;p
Želim ti dosti sreče pri izpitih, da se maš fajn v Španiji (sej veš, če naletiš na kaki lepi kamen... ;))), pa sreče pa zdravja pa ljubezni,...vglavnem vse v presežnikih :)

Kiss from Slovenija! :***

Sabina

Unknown pravi ...

hej!

Vse naj naj najboljse za rojstni dan! In se vec take srece ko si jo mela, da bos res sreckovicka leta ;)

Lepo praznuj, Tamara

tamara p. pravi ...

Hej!!!

Kak lepo, da se je vse uredilo. ti ti je ziher blo od zgoraj poslano za tvoj rojstni dan.
Če slučajno nisi sms-a dobla ti še enkrat voščim in ti želim obilo sreče in lepih trenutkov na Portugalskem!

LP, Tamara P.