četrtek, 29. november 2007

Španija-survivel trip

Čeprav se je naše potovanje pričelo ob 5ih zjutraj z rahlimi zmešnjavami, ker se je naš peti član odločil, da ne gre z nami (saj se je res moral učit), se je hvala bogu potem vse razpletlo dobro.
Naše potovanje se je imenovalo survivel trip, ker smo seboj imele samo ročno prtljago (pa predstavljajte si 4 ženske brez oz. z minimalno kozmetike) in ker si vnaprej nismo rezervirale nobenega spanja. Tako smo optimistke proti večeru prispele v Madrid (saj smo vmes morale prit iz Coimbre v Porto, potem check in, potem let, potem pa še do centra Madrida).
Takoj nas je velemesto tako navdušilo, saj ni primerjave z glavnim mestom Lizbono na Portugalskem. Neverjetne, megalomanske nakupovalne ulice, palače, zgradbe, fontane in me v sredini vsega s prtljago vendar brez prenočišča. Nakar smo sledile par naslovom, ki smo jih vseeno imele in takoj pri prvem že našle malo poceni sobico( za 3 v katero smo se stlačle kar 4) v hostalu-hotel z eno zvezdico. Še zdaj smo prepričane, da je lastnica bila malo omejena, saj nam je ves čas nekaj govorila v španščini in se smejala, čeprav je vedela da je nič ne razumemo.
Po dobro prespani noči smo si tako dopoldne ogledale staro mestno jedro s kraljevo palačo, (vendar princa ni bilo tam) in popldne odšle v muzej Prado in si ogledale eno največjih zbirk Gojevih del. Večer smo zaključle z pivom v pravi cervejarni in potem uničene zaspale.
V ponedeljek pa spet nov dan in novo mesto. V bistvu smo kar cel dan potovale, saj smo iz Madrida letele v Girono in ne direkt v Barcelono. Ker nismo bile pripravljene na neverjetno nizke temperature v Madridu nam je žal vmes tudi Yvonne zbolela, tako da smo se v Barceloni takoj odpravile iskati prenočišče. Kar na avtobusni postaji smo rezervirale hostel, nakar dobim sms od znanca v Barceloni, da lahko spimo v njihovem stanovanju (vsi, ki ste bli na kongresu-pri Rubenu in Rui-ju-tako ta networking is working). Kot da se poznamo že celo večnost, sta bila skupaj s cimro neverjetno gostoljubna in vse pripravila za nas. Po dolgem razgovarjanju smo se odločile zbirat energijo za nov dan v postelji in zaspale.
In prišel je D-day!!!!!Samo za moj rojstni dan je posijal neverjeten sonček!Takoj po polnoči sem dobila prvi klic in potem je sledilo še neverjetno veliko čestitk-tako da hvala vsem, ki ste se spomnili na mene!Zjutraj smo si privoščile kraljevi zajterk, se uredile in se odpravile v mesto!Ves dan sem v različnih jezikih poslušala Happy birthday in si sproščeno ogledovala Barcelono, ki brez Gaudija ne bi bila to kar je. Njegove zgradbe, še bolj pa njegov park je res neverjeten. Po celodnevnem ogledu, sem zvečer upihnila 22 svečk, kar na dveh tortah in nardili smo neverjetno dobro domačo sangrijo. V igri smo skomponirali par zelo smešnih zgodbic in se pogovarjali o vsem mogočem. Ker so vsi španci morali na delo naslednji dan in smo tudi me bile utrujene, smo se odločili, da ne gremo ven, vendar v tople posteljice.
Zadnji dan smo izkoristile za dolgi pohod po malih in velikih uličicah Barcelone in se stežka poslovile od španskih okenc, palmic, lepega pristanišča, odštekanih trgovinic in zelo prijaznih ljudi. Izčrpane, utrujene in vse malo prehlajene, smo se odpravile na letališče in domov :(
Potovanje je bilo res neverjetno, veliko smo videle, kar se sploh ne da opisat, veliko lepih sponimov smo prinesle seboj, moj najlepši pa je seveda 22. rojstni dan v Barceloni.